סוגי אופנועים

אם אתם נמצאים היום בשלב שבו אתם שוקלים האם לקנות אופנוע או לא, כדאי שתדעו שזו אכן התלבטות מורכבת. כמו כן, השאלה היא לא רק האם לבצע את הרכישה, אלא גם איזה סוג של אופנוע כדאי לקנות כי קיימים היום הרבה מאוד סוגים ואפשרויות. לכן הדבר הראשון שכדאי יהיה לעשות הוא לבדוק מהן האופציות הקיימות כי בצורה כזאת הבחירה שלכם תהייה טובה ומתאימה יותר לצרכים האישיים שלכם.

1. אופנוע כביש: אופנועים מסוג זה מיועדים לנסיעה על הכביש למרחקים ארוכים. נפח המנוע שלהם הוא 500 סמ"ק ומעלה והם מסוגלים להאיץ עד 300 קמ"ש. הצמיגים של אופנועים כאלה חלקים ומאפשרים אחיזת כביש טובה.

2. אופנועי שטח: אופנועים אלה מיועדים לתנאי שטח קשים והם יכולים להגיע בנפחים שונים, החל מ50 סמ"ק ועד 800. המטרה של אופנועים אלה היא להיות כמה שיותר קלים כדי שהם יוכלו להתמודד עם תנאי השטח ולכן יש עליהם רק את מה שצריך.

3. אופנועי סופרמוטו: מיועדים למסלולים וגם לשטחים עירוניים.

4. אופנועי קאסטום: המיוחד בהם זה שניתן להתאים אותם באופן ספציפי ואישי לכל רוכב.

נסיעת המבחן שלכם

זה לא משנה איזה סוג של אופנוע תחליטו שאתם רוצים לקנות בסופו של דבר, כי אחד מהדברים החשובים ביותר זה לקחת את האופנוע לנסיעת מבחן. רק כך תוכלו לדעת שאתם קונים כלי שבאמת יתאים לצרכים שלכם ושבאמת יהיה לכם נוח לרכב עליו. זה נכון בין אם אתם רוצים לקנות אופנוע חדש ובין אם אתם קונים אופנוע משומש.

פרטי יצירת קשר

טלפון: 0505-798788

דוא”ל: