תקלות נפוצות באופנועים - מתי חייבים גרר אופנועים?

כל מי שרוכב על אופנוע מזה שנים מכיר את העובדות: הכלי הזה נהדר, נותן הרבה אדרנלין והנאה אך יש גם מקרים שבהם הוא פשוט לא עובד כמו שצריך. הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות בתור רוכבי אופנועים זה קודם להיות מחוברים לאופנוע, להקשיב לו ולהרגיש אותו, שכן הרבה פעמים הערנות שלכם תוכל להקטין את הנזק לאופנוע וכמובן לשמור על הבטיחות האישית שלכם.

1. האופנוע לא מתניע בכלל: זו הסיבה הראשונה שבגללה הרבה פעמים אנשים צריכים להזמין גרר, וזה יכול לקרות בגלל גורמים שונים. לעיתים האופנוע לא מתניע בגלל בעיה במנוע, במערכת ההצתה או בחלקים אחרים.

2. סימני מצוקה: אם האופנוע מראה סימני מצוקה כמו רעשים שונים, תקר בגלגל או כל דבר דומה כדאי להזמין גרר. חשוב להיות מודעים לכך שהרבה פעמים למרות שיש תקר באחד מהגלגלים האופנוע כן ממשיך את נסיעתו אך זו נסיעה שעלולה להסתיים בהתהפכות. לכן חשוב כל כך להזמין גרר למקום ולבדוק את הדבר.

3. מערכת ההילוכים לא עובדת: אם אתם מנסים להעביר הילוך והאופנוע לא מגיב צריך להזמין גרר למקום. אומנם זו תופעה שעלולה לקרות בגלל סיבות רבות, אך מה שבטוח זה שלא כדאי להזניח את העניין ומומלץ ביותר לבדוק כמה שיותר מהר מה קורה לאופנוע.

אל תדחו את הטיפול באופנוע שלכם כי אפילו אם הוא ממשיך בנסיעה עלול להיות שמדובר על תקלה חמורה. זכרו שמדובר על הבטיחות שלכם וכשאתם רוכבים על אופנוע לא כדאי לקחת סיכונים בנושא הזה.

 

פרטי יצירת קשר

טלפון: 0505-798788

דוא”ל: